Hjälp

Vem är det som har kört över mig med en traktor, fyllt mina ögon med grus och dunkat en hammare i min skalle?

Fy för satan vad trött jag är. Hade tänkt sova till 08.00 idag, men då ringde pappa klockan 07.00 och ville prata. Han ville inget särskilt, bara prata lite på väg till jobbet. Det är bara han och syrran som kan ringa så tidigt utan att det brinner någonstans. Men jag får skylla mig själv, jag hade glömt att stänga av mobilen.

Nu ska jag knalla iväg till ett fik i Alingsås. Där ska jag sitta hela dagen och skriva artiklar. Hoppas att det fungerar. Min hjärna sprudlar faktiskt av skrivlust, tro det eller ej! Bäst att springa iväg då innan den lusten tar slut.

Ikväll är det löpning som gäller i 40 minuter. Träningsvärken från passet i måndags är värre än någonsin. Men träningsvärk lindras bäst med mer träning.

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Hjälp

  1. Ja men man ska helst vila en dag emellan om man fått så mycket träningsvärk. Om man inte är elitgymnast eller så. Kör man så hård träning ska man helst varva varannan dag.

  2. Jag vilade ju igår! Det var i måndags jag tränade. Igår var det bara power walk och det är inte träning.

  3. Träningsvärk e´lövely , då vet man att man har fått sej en rejäl omgång = ) !!
    Mysigt att spendera dagen med arbete på ett fik !
    Själv ska jag snart dra ner till Götet , tror jag kan köra den vägen med ögonbindel på …
    Ha´t gött

Kommentera

