Sjusovare

Herregud vad länge vi sov idag!

Vaknade vid nio, gick upp och kissade och lade mig för att morna lite. Pang sa det så sov jag igen. Till elva!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mr Hemlig grejar med mc:n. Idag blir det knappast någon tur. Det har ju för fan snöat. Hur är det möjligt?

Träna. Jag ska träna. Jag gör ju inte det nu för tiden. Det är så tråkigt! Jag vet att jag kommer få upp intresset snart igen, men just nu är det bara en plåga. Och för att få upp intresset så måste jag masa mig till gymmet för att påminna mig om hur skönt det är att flåsa och svettas.

Ikväll ska vi mysa och dricka vin. Det gjorde vi igår också. Det är ungefär det vi orkar med numera. Vi hamnar alltid i intressanta diskussioner. Igår pratade vi om hurdana föräldrar vi kommer bli när det blir aktuellt.

– Vi kommer bli dem bästa, konstaterade Mr Hemlig.

Det vet jag inte, men vad jag vet är att vi kommer göra allt för att ge våra framtida barn trygghet, självförtroende, närhet och stöttning i alla lägen. Många av dem delarna saknade jag själv som barn.

Träning var det ja.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Sjusovare

  1. Oxå gött sugen på att få upp flåset igen ..
    Men …
    Det blir när det blir ( panikträning 2 veckor innan sommaren ?? )
    Hoppas du & kärleken får en mysig vinkväll
    med kanske lite dessert till = )

  2. Anna: Vi hade verkligen mysigt!
    Angående panikträning, jag är likadan. Det jobbiga är att man aldrig vet när sommaren inträffar, så jag börjar redan nu.

Kommentera

