Godisgris med storlek medium

Klockan är 10:25 och jag har ätit godis.

Idag är dagen med noll karaktär. Jag har ont i fötterna, magen, axlarna och är trött som en bakfull gädda. Jag längtar hem till soffan, Mr Hemlig och den stora tv:n. I den ordningen.

Jag längtar också hem till mitt paket som väntar, fylld med kläder i storlek xs. Känns som att inte ett plagg kommer passa. För innan arbetsdagen är slut har jag säkerligen proppat i mig ett kilo godis. Och godis is a disaster för kroppen. Kommer säkert behöva storlek medium snart.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

