Gick du på det?

När det är första april, som det ju är idag, tar jag ingen på allvar. Inte något som står i tidningen, sägs i radio eller visas på tv. Får en kompis för sig att berätta värsta grejen idag så skrattar jag bara och säger ”eller hur”.

Jag är helt skadad av första april eftersom jag och syrran skämtade halvt ihjäl varandra när vi var små.

I GP idag är aprilskämtet den om att man kan få en gratis cykeldator hos Skatteverket. Det förstod jag på en gång. Skulle Skattverket dela ut något gratis utan baktanke? Tror ni mig inte? Gå in på länken och fyll i testet då.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Gick du på det?

  1. Så smset som jag fick i morse var bara ett skämt då?? Jag som hoppades att du hade rätt när du drömde så fiiint! 🙂

    Jag ska försöka att inte luras i dag…men man är ju sugen ändå…bara något litet liksom!! Men vi får se vad som händer under dagen!!

    Kram på dej gumman!!

Kommentera

