Säger en sak, gör en annan

Vid halv elva öppnade jag ena ögat. Strax därefter det andra. Sedan var jag tvungen att blunda igen. Har ett svagt minne av att jag drack alldeles för mycket rödvin igår.

Efter frukosten gick jag och lade mig en stund igen. Huvudet dunkade som om det pågick en jäkla hårdrockskonsert innanför pannbenet. Efter en dusch och lite fixande i lägenheten bestämde vi oss för att åka till Lerum och byta till sommardäck och greja med mc:n.

Det slutade med att vi satte oss på ett fik i Alingsås och diskuterade framtiden. Sen gick vi hem och sov igen.

Fan vad trötta vi är. Som ett par på 70 bast. Fast 70-åringar spelar å andra sidan inte x-box som vi ska göra nu. Jag ska klå Mr Hemlig i golf.

Eller om vi köper TP deluxe och spelar det istället. Vi gör ju inget som vi säger att vi ska göra idag.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

