Kontorssurret ska dränkas med musik

image.jpg

Creative Zen Stone Plus 2GB Rosa
Slimmade ZEN Stone Plus är designad för dig som lever ett aktivt liv.
Den är kompakt och sportig, kan lagra upp till tusentals låtar* och finns i sex glansiga färger.
Du kommer med all säkerhet bli förälskad i spelarens mjuka form, runda blåa skärm med klocka och stoppur, FM-radio och mikrofon.
Oavsett om du springer mellan lektioner, håller dig i form på gymmet eller pendlar till jobbet, kan du ta med dig ZEN Stone Plus var du än ska och ha med dig den hela tiden.
Det är MP3-spelaren du kommer älska.2GB minne lagrar upp till 1000 låtar.*
Rund blå skärm för enkelt och tydligt val av låt och funktion.
MP3-spelare, FM-radio, klocka/stoppur, mikrofon/röstinspelning i ett!
Anpassningsbar genvägsknapp för tillgång till nyckelfunktioner med ett enda knapptryck.
Inbyggt laddningsbart batteri för bekvämlighet och lång speltid.
Välj din färg – svart, vit, grön, blå, röd, rosa.

Självklart har jag beställt en rosa!

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Kontorssurret ska dränkas med musik

  1. Ja, självklart rosa!

    Jag suktar efter en rosa Ipod. Men jag får ingen sådan förrän jag kan ha samma jeans jag hade förra våren. Vilket årtionde som helst nu känns det som efter den här matorgien jag haft under påskhelgen.

Kommentera

