Halvdag för somliga

Jaha. Dag före röd dag. Då jobbar många halvdag. Så är det på vårt företag.

Jag åkte mina fem mil imorse och kommer till *surprise* ett helt tomt kontor. Va fan! Många använder möjligheten att ”jobba hemma”. Om jag fick vara en fluga på deras väggar så skulle jag just nu blicka ner på folk som ligger och sover, alternativt påskstädar.

JAG jobbar i alla fall. Känns visserligen helt meningslöst. Jag kommer inte få tag på en människa idag. Om tre timmar åker jag hem mina fem mil igen.  

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

