Eller hur

Det finns fetton och så finns det fetton med en icke fungerande hjärna.

Den sistnämnda varianten kallar sig joakimisdemented och har skrivit ett inlägg om mig. Han skriver att jag måste ha photoshopat mina bilder.

Det hjälper inte att hon photoshoppar alla bilder på sig själv som hon lägger ut på sin blogg, för det syns fortfarande att hon har jättefula rynkor under ögonen.

Tror du inte, din lilla mås, att jag hade tagit bort rynkorna om jag hade gjort mig besväret att fixa hela kroppen?

Avundsjuka är så äckligt.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Eller hur

  1. SaraDenRara

    Men herregud… inte en till idiot.

  2. hallonsaft

    Jo, tyvärr finns det en hel hög sådana.

Kommentera

