Ingen av oss är troende, men…

…det blir nog kyrka ändå. Vi kom fram till det igår. Då slipper vi vara så uppstressade över vädret. Eftersom jag inte kan trakten jag bor i, så lutar det åt att vi gifter oss i mina hemtrakter, på Kinnekulle. På söndag ska vi eventuellt ta en sväng till Kullen och spana in kyrkor. Jag gillar Medelplana kyrka. Festen kan förslagsvis hållas i Smedjan på Hellekis säteri.

Nu börjar jag få lite struktur på det. Början på en grund. Finliret tar jag i höst, som klänning och sånt.

4 kommentarer

Filed under Bröllopsplanering

4 responses to “Ingen av oss är troende, men…

  1. Åh vad roligt. Jag älskar bröllopsplanering. Har haft ett bröllop om året nu i fyra år som jag mer eller mindre varit involverad i. Fast i år ser det torrt ut. Har inga giftaslystna familjemedlemmar eller bekanta kvar nu. Får hoppas att något oväntat par slår till så att man få gå på bröllop.

  2. hallonsaft

    Men vad bra! Då kan jag fråga dig om råd när det närmar sig mer planering. Jag har noll koll. Bordsdekoration liksom? Tema?

  3. Ja kan kan hjälpa dej me allt om du vill!! Du vet ju att jag älskar å planera…
    Längtar redan till detta bröllopet!! Ska bli underbart kul!!

    Ring när du har tid!!

    kramelikram

  4. hallonsaft

    Lisa: Japp, jag har allt tänkt att anlita dig 🙂
    Kram kram!

Kommentera

