Radio

Läste Fotbollsfruns inlägg om radioprogam. Eftersom vi sitter i ett öppet kontorslandskap så finns det ingen möjlighet att lyssna på radio på jobbet. Men när jag är ute och far och flänger så lyssnar jag gärna på radio och emellanåt på P3. Är det någon i detta land som diggar ”Morsans nya kille”? Vad ÄR det för skit? Jag fattar bara inte den humorn. Och Pang Prego fixar jag inte heller. Tacka vet jag Christer. Men det är nog den enda programpunkt jag gillar på P3. Adam och Gry på Mix Megapol är en riktigt höjdare! Men den kanalen får jag sällan in i min bil. Antennen räcker väl inte till.

4 kommentarer

Filed under Okategoriserade

4 responses to “Radio

  1. vialulli

    Ah gu’ vad jag saknar Christer! /Manchester

  2. Jag gillar P3 massor! är så skönt att gå hemma och lyssna på och slippa den mesta av discodängorna.. Och samma låtar spelas inte en gång i timmen. Sen har dom roliga tävlingar.
    Ha de gott!!

  3. Jag gillar faktiskt morsans, fast jag avskyr de flesta humorprogram.

  4. hallonsaft

    Jag avskyr också de flesta humorprogram, antagligen för att det inte är min typ av humor.
    Tacka vet jag 2 1/2 män på Tv3!

Kommentera

