Tjejen alla pratar om

Det finns en person som ägnat mig ett jättelångt inlägg på sin blogg (eller något liknande) och folk har kommenterat som fan.

Jag måste verkligen betyda mycket för andra människor eftersom de lägger så mycket energi och tid på mig. Visste väl att jag var något utöver det vanliga 😉

Och ja, jag fortsätter radera kommentarer som jag inte gillar. Jobbigt va? Det är min rätt. Gilla det eller stick och ät en macka eller något annat onyttigt.

Och tack vare mitt fan så har jag fått en himla uppmärksamhet i Leschöping med omnejd. Kul att ni har skaffat er en hobby! Säg till om ni vill ha autografer. Jag kan signera en idolbild och skicka.

Det mest roliga är att han verkligen har tagit mitt hot om polisanmälan på allvar. Jesus. Polisen har knappast tid att fånga riktiga bovar idag, varför skulle de bry sig om en lort på landet?

Åh jag är så smickrad över all uppmärksamhet. Förresten så stavar jag mitt efternamn utan h.

Och förresten så stavas ironi I R O N I. Gå och slå upp det ordet.  

8 kommentarer

Filed under Okategoriserade

8 responses to “Tjejen alla pratar om

  1. Gherry Svantesson

    Tack för dagens garv! 😀

  2. urban

    you go girl!

  3. Nu hänger jag kanske inte med om ngt jättestort hänt i ditt liv. Men se o hör har inte skrivit om dig än så ALLA snackar faktiskt inte om dig 😉

    just joking, enjoy life

  4. Haha läste ett annat inlägg från din blogg igår och gillade det, nu läser jag detta. Och jag får skratta lite. Kommer defenitivt fortsätta läsa här 🙂

  5. Mannen

    Jag ser att både du och jag har bruna ögon. Skillnaden är att mina är vackra. Kanske har du en snyggare haka?

  6. Sara

    Tycker mer att det faktum att du tror att han tagit ditt hot om anmälan på allvar är mycket roligare. Som sagt….. IRONI.

  7. Elinor

    Varför radera komentarer?
    Varför inte motargumentera dem istället om du, som du själv påstår, har rätt?
    Visst att du själv kan bestämma om du vill ha kvar dem eller inte. Men är det inte lite tråkigt att ta bort något om någon annans åsik?
    Själv tycker jag att det vore kul att läsa om det i framtiden om hur dum man själv var och hur dumma allla andra var.

    Vore mycket intressantare att läsa om det.

  8. Pellefant

    Ironi kan vara fantastiskt, men ..
    Ironi funkar om man har samma referensramar. En underförstådd gemensam grund gör att man kan skoja ganska grovt om saker. Om man inte har det resulterar det ofta i missförstånd och misshälligheter.
    En enkel sanning som många användare av ironi behöver fundera över. Särskilt när man använder det i skriven text.

Kommentera

