Jag är svag

Nu är jag tillbaks på Facebook igen. Jag gick ur för flera månader sedan eftersom jag på något sätt tappade kontrollen. Det trillade in förfrågningar om kuddkrig, bästa bajset, ninjakrig, konstiga gåvor och annat junk. Nu vet jag bättre. Jag skiter i allt sådant och koncentrerar mig på det som är viktigt, kontakterna.

Det roliga var att jag inte behövde leta upp alla vänner och bekanta igen. Mitt konto var bara vilande. Det är nog sant som de säger där ute, det går inte att radera sig från Facebook.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Jag är svag

  1. Facebook sucks… De enda som är kul är allt tidsfördriv som finns där. Alla roliga frågor att svara på å massa annat onördigt skit!!

    Kram på dej gums!

  2. beatrice

    Fast det är lite kul att hålla kontakt med vänner som bort långt bort i stan. För att inte tala om allt skvaller 🙂

Kommentera

