Regler behövs

Det känns verkligen bra det här. Som att börja om på nytt.
Jag är spänd på framtiden. Förra bloggen höll i nästan tre år. Den här kommer också hänga med mig länge. Det blir ingen skillnad.
Vill ni läsa om mode, gulligull, fnitter och rosa saker så finns det ett gäng andra bloggar.
Vill du läsa om livet, saker som händer, fel och rätt, ideal och starka åsikter så stannar du här.
Vill du kommentera gör du det med kreativa ord. Kommentarer med personliga påhopp raderas på en gång. Alla måste lämna mejladress, den syns dock inte för andra.
 
Bloggvärlden har blivit hård. Därför behövs det regler.

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Regler behövs

  1. Hårda bud nu me regler å allt!! Ska de länka hit från min sida elle hur vill du ha de?!

    Kram på dej bästetjejen!!

  2. beatrice

    Det behövs tydligen om man ska undvika personliga påhopp.
    Du kan vänta med att länka hit.
    Ha en bra kväll och tack för ditt fina inlägg!
    KRAM!

  3. Så praktiskt… jag är ju redan inloggad och behöver inte fylla i några rutor alls…

    Tycker förresten att din blogg är som bäst när du tar i från tårna… Men det verkar ju inte falla alla i smaken. Har varit lite dålig på att kommentera , men mest för att det inte funnits någon ork.

    Håller med dig i mycket av det du skriver. Och det där med att man ska ta hand om sig själv först, och sedan hitta kärlek… det bet lite på mig också.

    Fast jag har i och för sig redan insett det. Jag har märkt att jag inte är mottaglig just nu. Jag orkar inte vara glad och trevlig när jag tycker att allt är piss. Jag tror att mycket kommer ordna sig om jag ser till att ta mig ur den jobbsituation jag har nu, inklusive min nattsömn…

    Nu börjar det här bli långt… Ska sluta nu…

    Och ja, hon sjöng ju falskt som fan.

    Kram!

Kommentera

