Men hej!

Ibland blir man trött på det gamla, hur mycket man än piffar upp.  Jag känner dessutom ett behov av att kunna skriva mer personligt utan att min omgivning får spelet och utser sig själva som jordens mittpunkt och allvetare. WordPress har den ypperliga funktionen att man kan lösenordsskydda inlägg. Jag kommer att använda mig av den funktionen ytterst sällan. Men när jag gör det så är det få utvalda som kommer få lösenordet.

Är du en helt ny läsare? Min gamla blogg hittar du här. På den har jag skrivit i snart tre år. Kanske återvänder jag, men det är högst tveksamt.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

